Persepsi Guru Besar dan Guru Terhadap Pencapaian Objektif Kurikulum Bersepadu Sekolah Rendah di Kalangan Murid Bermasalah Pendengaran
Pendidikan khas merupakan pendidikan yang disediakan untuk pelajar yang bermasalah pendengaran, penglihatan dan pembelajaran melalui sekolah khas, program inklusif dan program percantuman. Keputusan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) pelajar bermasalah pendengaran dalam program percantuman pendid...
        Enregistré dans:
      
    
                  | Auteur principal: | |
|---|---|
| Format: | Thèse | 
| Langue: | English | 
| Publié: | 2003 | 
| Accès en ligne: | http://ethesis.upm.edu.my/id/eprint/2679/1/FPP_2003_22_F.pdf | 
| Tags: | Ajouter un tag 
      Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
   | 
Soyez le premier à ajouter un commentaire!
