Persepsi Guru Besar dan Guru Terhadap Pencapaian Objektif Kurikulum Bersepadu Sekolah Rendah di Kalangan Murid Bermasalah Pendengaran

Pendidikan khas merupakan pendidikan yang disediakan untuk pelajar yang bermasalah pendengaran, penglihatan dan pembelajaran melalui sekolah khas, program inklusif dan program percantuman. Keputusan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) pelajar bermasalah pendengaran dalam program percantuman pendid...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Karuppannan, Gunasegaran
Format: Thèse
Langue:English
Publié: 2003
Accès en ligne:http://ethesis.upm.edu.my/id/eprint/2679/1/FPP_2003_22_F.pdf
Tags: Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
Soyez le premier à ajouter un commentaire!
Il faut se connecter d'abord