Faktor-Faktor Yang Menyumbang Kebolehan Membaca Kanak-Kanak Tahun Satu di Sekolah-Sekolah Rendah Luar Bandar di Daerah Miri, Sarawak

Kajian ini bertujuan untuk (i) mengenalpasti corak penglibatan ibu, (ii) mengenalpasti tahap pengetahuan ibu mengenai perkernbangan dan keperluan kanak-kanak, (iii) mengenalpasti perkaitan di antara pandangan ibu terhadap pendidikan anak-anak mereka dengan kebolehan membaca kanak-kanak, dan (iv) men...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Md. Adnan, Azhar
Format: Abschlussarbeit
Sprache:English
Veröffentlicht: 1998
Online Zugang:http://ethesis.upm.edu.my/id/eprint/4204/1/FEM_1998_3_F.pdf
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Ähnliche Einträge